Servicii pentru mutari mobila si etapele specifice acestei proceduri

mutare mobila Bucuresti udydebarasari

Foarte multa lume care ia decizia sa se mute se gandeste cu teama la momentul in care urmeaza sa relocheze mobilierul din vechea locatie in noua locatie. Si acest lucru datorita faptului ca cei mai multi dintre cei care se afla intr-o astfel de situatie aleg sa apeleze la prieteni si cunostinte pentru a primi ajutor in demontarea si transportul mobilierului.

Pe de alta parte, o astfel de abordare reprezinta mult timp pierdut, efort fizic si chiar existenta riscului de a avaria peretii sau pardoseala imobilului. Din fericire exista astazi varianta serviciilor profesionale pentru mutare mobila Bucuresti. Vorbim despre servicii profesionale care se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice care au nevoie de mutarea mobilierului intr-un alt spatiu. Procesul de mutare al mobilierului presupune mai multe etape, despre care vom discuta in ceea ce urmeaza.

Inventarierea mobilierului si a tuturor obiectelor

Prima etapa consta in informarea cu privire la mobilierul si obiectele pe care clientul isi doreste sa le mute in noua locatie. Se va realiza un inventar, o lista completa cu toate obiectele de mobilier si alte bunuri care urmeaza a fi transportate. Este etapa in care se stabileste inclusiv dimensiunea si greutatea aproximativa care urmeaza a fi transportata.

Planificarea procesului de mutare mobilier

Etapa a doua consta in planificarea procesului de mutare si transport pe baza inventarului anterior realizat. Planificarea atenta poate oferi o mutare eficienta si rapida indiferent de cat de voluminoase sunt piesele de mobilier. In aceasta etapa se va stabili si estimarea costurilor pentru serviciile prestate.

Clientul va primi estimarea acestor costuri in baza volumului estimat a fi transportat, greutatea mobilierului, complexitatea mobilierului, dar si timpul necesar acestei proceduri, la care se adauga numarul de transporturi care trebuie facute intre locatii. Tot aici se stabilieste data si ora la care personalul firmei de mutare mobila Bucuresti se va prezenta la adresa solicitata.

Demontarea si manipularea mobilierului

Etapa urmatoare este reprezentata de demontarea mobilierului si manipularea cu grija a acestuia pana la autoutilitara care urmeaza sa transporte mobilierul catre noua adresa. Sunt folosite instrumente si echipamente profesionale pentru demontarea mobilierului, dar si materiale de protectie pentru manipularea cu grija a mobilierului. In acest mod sunt protejate pardoseala sau peretii spatiului.

Transportul

Etapa urmatoare consta transportarea mobilierului impachetat corespunzator catre noua adresa. Fiecare dintre autoutilitarele folosite de firmele din domeniul mutarilor de mobila este adecvata pentru volumul de mobilier transportat. Transportul inseamna si folosirea de materiale pentru protejarea mobilierului de zgarieturi sau daune survenite pe durata transportului.

Montarea mobilierului la noua locatie

In cele din urma avem etapa in care personalul firmei va descarca mobilierul la noua locatie, va monta din nou fiecare piesa de mobilier, iar in final va aranja mobilierul conform cu cerintele clientului. Cu aceasta etapa se incheie sarcina firmei la care apeleaza clientii atunci cand au nevoie de mutarea mobilierului intr-o noua locuinta, respectiv intr-un nou sediu pentru firme. Tot ceea ce trebuie sa faci pentru a beneficia de aceste servicii specializate in mutare mobila Bucuresti este sa cauti o firma autorizata in acest domeniu de activitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte articole Populare