In ziua de astazi, multe persoane au inceput sa isi sustina activitatea de la locul de munca remote, fapt pentru care fiecare angajat incearca sa faca diferenta intre viata privata si job, in ciuda faptului ca se afla in acelasi loc 24/7.
Totusi, pentru angajati, timpul petrecut acasa nu reprezinta o mare problema, insa team leaderii sau managerii se confrunta cu diferite probleme, mai ales in momentul in care incearca sa sustina o conferinta sau un meet cu intreaga echipa. In cazul in care exista o astfel de situatie, este important sa se ia in calcul urmatoarele aspecte.
Achizitionarea accesoriilor necesare
In momentul in care este sustinuta o conferinta online sunt necesare anumite accesorii care au ca scop transmiterea mult mai usoara a anumitor informatii, care sunt esentiale pentru intreaga echipa. Astfel, se pot achizitiona accesorii precum o tabla magnetica si markere. Acestea vor fi extrem de utile, mai ales in momentul in care se va incerca prezentarea anumitor idei, extrem de importante.
Totodata, folosirea unui astfel de produs, mai ales in timpul meeting-urilor online, este destul de importanta, deoarece da senzatia unui meet clasic, fata in fata, in cadrul caruia toti participantii isi pot exprima ideile.
Folosirea tehnologiei de inalta calitate
In special in timpul conferintelor este necesara utilizarea tehnologiei noi, de inalta calitate. Printre cele mai utile gadgeturi se numara laptopuri, camere web si microfoane. Toate acestea trebuie sa functioneze perfect, astfel incat toate informatiile sa poata fi transmise rapid, usor si fara intreruperi.
Mai mult, este nevoie, totodata, si de conexiune rapida la internet, pentru a nu exista anumite probleme, precum intreruperea discursului, blurarea imaginii si multe altele. Astfel, toti participantii pot sa inteleaga mult mai usor tot ceea ce se prezinta in cadrul unui astfel de meet si nu vor exista lacune.
Alegerea platformei online potrivite
Anumite programe sunt mult mai utile, comparativ cu altele, iar acest lucru este extrem de cunoscut si in randul celor care au optat pentru telemunca. Astfel, in momentul in care se incearca un meet virtual, este importanta alegerea celui mai util soft, care sa puna la indemana tuturor diferite instrumente, ce pot fi extrem de folositoare mai ales in timpul explicatiilor. Printre cele mai utile instrumente se numara partajarea ecranului, inregistrarea meet-ului, sectiune de comment sau chat si multe altele.
In cele din urma, aceasta este in totalitate alegerea persoanei care a decis sa sustina un astfel de meet virtual. Este important de stiut ca piata de softuri este extrem de variata, iar fiecare persoana poate sa aleaga intre diferite tipuri de programe, de la clasicul Google Meet, pana la Microsoft Teams si multe altele. Totusi, indiferent de alegere, aproape toate platformele sunt compatibile atat cu iOS, cat si cu Windows sau Android, fapt pentru care pot fi accesate de pe orice tip de dispozitiv. Asadar, in cadrul unei astfel de intalniri toti angajatii vor avea posibilitatea de a se loga si asculta informatiile ce urmeaza sa fie prezentate.