In afara de serviciul de transport hotel aeroport, companiile din domeniu ofera si serviciul invers respectiv cel de transferul catre aeroport.
Atunci cand un client apeleaza la serviciul de transport hotel aeroport, acesta este intotdeauna rugat sa aiba in vedere in cazul stabilirii orei de plecare si durata transferului precum si ora la care se deschide serviciul biroului check-in din aeroport.
Este recomandat clientilor sa ajunga in aeroport cu cel putin doua ore anterior orei de decolare a avionului.
In cazul serviciului de tranpsort hotel aeroport , soferul va astepta clientul pentru 15 minute dupa ora stabilita pentru preluare. In cazul in care indiferent de motiv, clientul considera ca o sa depaseasca aceasta perioada, atunci este rugat sa anunte compania pentru ca aceasta sa notifice soferul , insa trebuie sa stie clientul ca pot fi aplicate in acest caz taxe suplimentare aferente timpului de asteptare. Dupa intervalul acesta de 15 minute, compania de transport va considera ca nu s-a prezentat clientul iar soferul o sa paraseasca locatia de preluare.
Transferul intre locatii
Companiile ofera si serviciul de transfer intre doua locatii, iar pentru acesta, clientii sunt rugati sa verifice cu mare atentie adresa precum si data si ora plecarii. In cazul in care clientul doreste sa ajunga la destinatie la o ora anume, atunci consilierii care preiau comanda pot chiar si sa recomande o ora de plecare.
Si in acest caz, soferul isi va astepta clientul pentru 15 minute dupa ora stabilita de preluare. In cazul in care indiferent din ce motiv, clientul considera ca o depaseste, este rugat sa anunte compania pentru ca aceasta sa notifice soferul, caz in care de regula se pot aplica si taxe suplimentare aferente timpului de asteptare. Dupa intervalul acesta, compania va considera ca nu s-a prezentat clientul iar soferul paraseste locatia de preluare.
Exista si situatii in care fie adresa de preluare fie cea de destinatie ce au fost transmise de client catre dispecer sa difere de locatia de la care masina preia clientul sau de cea catre care il duce, situatii cum ar fi de exemplu strazi pietonale, drumuri improprii gabaritului pe care il are autovehiculul, drumuri inchise si in acesta cazuri clientul va fi preluat sau transferat de la punctul cel mai apropiat fata de locatia solicitata.
In cazueile in care sunt si pasageri copii, clientii sunt sfatuim sa transmita companiei de transport o solicitare in ceea ce priveste existenta in masina a unui scaun auto pentru copii. Scaunul va fi pus la dispozitia clientului fara costuri suplimentare si in limita posibilitatilor. Conform reglementarilor rutiere in vigoare e obligatorie existenta si utilizarea acestor scaune auto in cazul transportul rutier pentru copii.
Bagajele
Clientii sunt rugati ca la momentul la care fac rezervarea sa verifice spatiul de bagaje care este disponibil pentru tipul de transfer dorit. Daca aceasta limita este depasita, clientii sunt rugati sa anunte compania la momentul rezervarii. Aceasta are insa dreptul sa refuze transportul in cazul oricarui bagaj care depaseste limita ce a fost admisa in ceea ce priveste spatiul de bagaje.
Dac totusi clientul solicita transportul bagajului peste limita impusa de companie, va putea sa achita contravaloarea unui cost suplimentar.